maanantai 16. joulukuuta 2013

joulu on taas!

Iiiks joulu on pian!
Mä en oo kyllä oikee mikään joulu ihminen, tai en oo ennen ollu, mutta tänävuonna jotenkin odotan joulua ihan hirveesti, mutta fiilis on toisaalta hirmu haikea.. 
Tänävuonna me saadaan kunnia järjestää ns. eka oma joulu, tietysti Äiti ja sisarukseni tulevat tänne meille, mutta kuitenkin kun yksi puuttuu niin ei joulukaan ole samanlainen.. Joululahjatkin on suurimmaksi osaksi edelleen ostamatta ja saattaa olla, että aikuisille en edes mitään kauheasti osta vaan teen itse ja lapsille on jo joululahjat hankittu, kun lapset kuitenkin lahjoja niin kamalasti odottavat:)
 Tällä viikolla saa varmasti hakea jo joulukuusenkin, tai meidän on ehkä pakko, koska en jaksa odottaa että pääsen koristelemaan ihan ikiomaa joulukuusta!:p Ja toivottavasti saadaan jouluksi lunta!!




jouluvalot.<3













Täytin vuosiakin tuossa vajaa kuukausi sitten ja kahdeskymmenes ensimmäinen vuosi elämästäni lähti liikkeelle! Wuhuu! Eilen juurikin mietin, että tää viimiset kaks vuotta on menny ihan hirveen nopeesti, et mahtaakohan loppu elämä mennä myöskin näin nopeesti? Ehän sitä kerkiä edes huomata, kun on jo keski-ikänen, mutta aikuiseksi mä en aijo kasvaa koskaan!


Kuten Klamydian Pilke silmäkulmassa biisissä sanotaan:
"Musta ei kai ikinä taida aikuiseksi olla,
enkä sitä halua. 
Mä vain tahdon pitää hauskaa!
Mä en kai ikinä taida aikuiseksi kasvaa,
enkä sitä halua, 
mä vaan kuljen pilke silmäkulmassa!"

Nohhh eipä varmaan muuta tällä kertaa,
ehkäpä kirjottelen vielä ennen joulua, mutta jos en niin oikein hyvää joulua kaikille jo näin etukäteen!(:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti