Vuosi kuvina

Matkalla muuttokuorman kanssa Jyväskylään

(mun oveen on koputettu kerran kuluneen vuoden aikana)

Kuvat kertoo oleellisen muuttokaaoksen...

Koska loppiainen....

Ekalta kävely reissulta keskustaan

Kävin tsekkaas missä alotan opinnot..

Eka paluu reissu kotikonnuilta feat. kuustonnia painava matkalaukku

Jänniä koulu juttuja :D

Mun ekat vieraat Jykyssä<3

Junaa venaamassa Tampereella...

Äiti ja pojat oli käymässä, tietty Pandan tehtaalle oli pakko päästä!:)

Kyösti<3

Käytiin Äitin kanssa Harjulla

Pinkki sen olla pitää!

Taas mennään ja VR kuljettaa

Lunta tulvillaan....

Muutama asiakas tuli hierottua vuoden aikana..

Loskaa oli täälläki:D

Kevät jo kolkuttelee...

....

Kouluporukan kanssa tutustumassa Jykyn yöhön :D

Olen käynyt myös kaupassa...

Ja matkannut bussilla

Fysioterapia on tullut tutuksi...

Ja taas mennään....

... VR kuljettaa...

Kesä jo alkamaisillaan

Temppeliin ei päästy sisälle:(

Koko kesän odotetuin tapahtuma Neste Rallit!

wrumwrum.. sitte kesäloman viettoon!

Ja takaisin Jykyyn käy matka taas

Ensiapukurssi suoritettu!

Ja koulunpenkille paluu:D

Seikkailulla Kyllöstä kotiin

Täälä parasta on kirpparit!

Kortisoonipiikillä:D

Taas Tampereella

Varo vaaraaa!

Oon kattonu järjettömän monta tuntia sarjoja viimevuonna:D

Tarkoitus oli lähteä aamujunalla, vr kusi ja junaa ei tullu joten matkasin bussilla treelle ja vaihdoin junaan, ei ollu ruuhkaa junassa:D

Valon kaupunki 2018

Niin se syksy saapui tännekkin

Taas koulu juttuja..

Ensilumi!

Äitin kanssa Braassa kattomassa Michael Monroeta<3<3

Tiivis oli tunnelma matkalla syyslomailemaan

muutama kilsa jälellä!

Paluu lomalta eikä lumesta tietookaan:D

Oottelin Kultia ja mietin, et meneekö junat yöks sellaseen talliin niinku Tuomas Veturissa:D

Kirkkis tietty piti eka näyttää!

Kalpiksessa on parhaat irtokarkit!<3

Harjulle täytyy tottakai kiivetä!

Tiger on mun lamppari kauppa!:D

Näitä maisemia sai tuijotella asiakashierontojen aikana:D

Synttäreitä menossa viettämään....

....tulossa synttäreitä viettämästä, railakasta oli kuten näkyy...:DD

Keskisuomen keskus-sairaalan fysiatrianpoliklinikka on best!

Vikana koulupäivänä skumppaa!

Olen suorittanu kinesioteippaus kurssin:D

Jouluevästä (jotka unohtu pakastimeen)

Taidetta on monenlaista mut tää on sellasta jota ymmärrän!

Joulun viettoon.. käy matkalaukku pieneks...

Karseen paljon lunta kun palasin joulun vietosta

Jännyyksiä tapahtui tässä talossa, Ullana paikalla!:D

Loppiainen on täälä ja joku naapureista taas hylänny kuusensa...