Näyttää kummalliselta, kun tietokoneen kalenterissa lukee 1.1.2014! Vuosi on vaihtunut ja uusi vuosi alussa:)
Odotan niin paljon tältä vuodelta! Vuosi 2013 oli todellakin nimensä veroinen, tuntui että vastoinkäymisiä oli enemmän kun niitä positiivisia ja iloisia juttuja, mutta uskon ja toivon tämänkin asian muuttuvan tänävuonna. Koko vuosi aikaa tehdä siistejä juttuja ja haalia paljon hyviä muistoja.
Jotenkin musta tuntuu, että tämä vuosi voi mahdollisesti muuttaa koko elämän ja mulla on niin paljon kaikenlaisia suunnitelmia ja haaveita toteutettavaksi! Sitten taas mitä elämä on mun matkani varrelle suunnitellut niin sitä ei voi tietää ja luultavasti se ei kohtaa kyllä kaikkien mun toivoideni kanssa:D Noh, sen aika näyttää mitä tulemaan pitää.
Toivoisin niin paljon, että kaikki asiat hoituisi parhain päin ja jossain vaiheessa pääsisi Kultin kanssa LOMALLE rentoutumaan ja kauas kaikesta, hetken vaan olemaan, koska viime vuonna oli aika hullunmyllyä eikä oikein saanut hengähdettyä hetkeäkään.
Enskesäksi oon jo suunnitellu Oulun reissun, tosin mun piti jo viimevuonna mennä, mutta siinä oli kaikenlaista niin ehkä tänä vuonna sitten! Tai ei edes ehkä vaan menoks!:D
Oon niin innoissani kaikista tulevista mahdollisuuksista, että mun pää halkeaa ja en pysty tuottamaan sujuvaa tekstiä:D
Joten onnellista, iloista ja mukavaa vuotta 2014 kaikille!:)
Kiitän ja kuittaan.
Peace out.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti