maanantai 28. huhtikuuta 2014

Arkikuvahaastesysteemi!



Minut haastettiin facebookissa mielipiteitä puolesta ja vastaan jakaneeseen arkikuvahaasteeseen, mutta ajattelin sen nyt tehdä tänne ja laittaa kaikista päivistä kuvat kerralla yhteen päivitykseen ettei kenenkään tarvitse ärsyyntyä;DD

Elikkäs..


Keskiviikko 1/5
Kermakakkua ja narsisseja. 











Torstai 2/5
Maisemia ja ananaksen mullittelu! 

 






Perjantai 3/5

Turvamiehet ja sammalmetsä!










'





Lauantai 4/5






 Tän kevään ekat ulkona kuivatut pyykit, lenkkeilyä, lievää pihan siivousta ja riisipuuroa vaikkei olekkaan joulu;D 













Sunnuntai 5/5

 

Auringon ottoa ja grillaamista (josta en jstn syystä saanut otettua kuvia:D)

 Nyt arkihaasteeseen on vastattu! En haasta omasta puolestani ketään. Hilpeän hauskaa vappua ja alkavaa kesää kaikille!


Kiitän ja kuittaan!
Peace out. 






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti