Minut haastettiin facebookissa mielipiteitä puolesta ja vastaan jakaneeseen arkikuvahaasteeseen, mutta ajattelin sen nyt tehdä tänne ja laittaa kaikista päivistä kuvat kerralla yhteen päivitykseen ettei kenenkään tarvitse ärsyyntyä;DD
Elikkäs..
Keskiviikko 1/5
Kermakakkua ja narsisseja.
Torstai 2/5
Maisemia ja ananaksen mullittelu!

Perjantai 3/5
Turvamiehet ja sammalmetsä!


'
Lauantai 4/5

Tän kevään ekat ulkona kuivatut pyykit, lenkkeilyä, lievää pihan siivousta ja riisipuuroa vaikkei olekkaan joulu;D
Sunnuntai 5/5
Auringon ottoa ja grillaamista (josta en jstn syystä saanut otettua kuvia:D)
Nyt arkihaasteeseen on vastattu! En haasta omasta puolestani ketään. Hilpeän hauskaa vappua ja alkavaa kesää kaikille!
Kiitän ja kuittaan!
Peace out.











Ei kommentteja:
Lähetä kommentti