torstai 20. helmikuuta 2014

Avioliittolaista.

Viimepäivinä mua on raivostuttanut taas tasa-arvo asiat! 

Jokaisessa mediassa puhutaan homoavioliitoista ja mä en jaksa ymmärtää miksi edes tälläisestä asiasta pitää jauhaa, mikä siinä on ongelma?! Jokainen ihminen oli sitte nainen tai mies saa rakastaa samaa sukupuolta olevaa ihmistä! Miksei homoille ja lesboille voida antaa lupaa mennä naimisiin?! Ei kukaan voi päättää mikä on oikein ja mikä väärin ja turha mielestäni vedota mihinkään raamattuun, koska ei kukaan heittele aviorikoksen tehnyttä kivillä tai muistakaan synneistä ei rankaista niinkuin raamatussa käsketään, tekopyhää sanon minä!
 Jokaisen ihmisenhän pitäisi olla saman arvoinen kuin toinenkin riippumatta seksuaalisesta suuntautumisesta! Ja jos puhutaan että ei lapsella voi olla kahta äitiä tai isää niin MIKSEI? Eikö juuri tälläiset asiat pitäisi sallia jotta ihmiset voisivat vihdoinkin alkaa hyväksyä myös vähemmistöt. Jos homoille ja lesboille annettaisiin lupa mennä naimisiin niin esim. kymmenen vuoden päästä ei suurinosa pitäisi sitä näin isona asiana.
 Jokainen ihminen on rakkauden arvoinen olipa sitten millainen tahansa ja jokaisella pitäisi olla samat oikeudet.

Kiitän ja kuittaan tältäerää.
Peace out.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti