Viimeinen päivä tätä vuotta jäljellä! Tää vuosi on menny vähän ajelehtiessa, etsiskellessä ja odottaessa. Mä luulin jo, että tiedän mitä haluan tehdä työkseni mutta elämä näytti ettei kaikki mee niinku olit suunnitellu..
Alkuvuodesta aloitin uudessa "työpaikassa" ja tutustuin heti aivan mahtaviin tyyppeihin! Jos joku motivoi paskaduunissa niin ihanat työkaverit, ilman niitä en olis jaksanut päivääkään :D Kaikki ihmiset ei kulje mukana elämän loppuun asti, mutta vaikka maisemat ja työt vaihtuisi tulen aina muistamaan ne nauruun lähes kuolemis hetket ja ne kun yhdessä kirottiin koko paikka alimpaan helvettiin :D KIITOS TEILLE!
Kesä meni töissä ja syksyn koittaessa kaikki alkoikin näyttää synkemmältä, eräänä iltana puhelin soi ja maailma hetkellisesti pysähtyi. Tuki ja turva, mun backuppi eli mun Iskä oli joutunut sairaalaan eikä tilanne näyttäny hirveen hyvältä. Kokoajan tiesin ettei Iskä luovuta, ei ollu ennenkään luovuttanu niin miksi nyt. Paljon ystäviä ja läheisiä kävi piristämässä (KIITOS siitä<3), takapakkien ja monen taistelun kautta alkoi näyttää paremmalta ja sain kunnian muutaman viikon sairaalareissun jälkeen viedä mun Iskän takas kotiin!
Mikään ei ole niin varmaa kuin epävarma, mutta tuo oli minulle tärkeä muistutus siitä että meillä on vain yksi perhe, mitä ikinä tapahtuukaan niin pidetään yhtä ja tuetaan toinen toisiamme ja perheen kanssa vietetty aika ei mene koskaan hukkaan<3
Lokakuussa palasin takas töihin, mutten montaa päivää kerinnyt käydä kun sairasloma kutsui, ehkä en ollut edes niin kipeä, väsynyt enemmänkin että tunsin itseni sairaaksi, rankan syksyn jälkeen oli pakko levätä ja rauhoittua. Yllättäen kun kaikki alkoi taas näyttää valoisammalta loukkasin itseni treenatessa ja nyt olen marraskuun alusta ollut sairaslomalla. Maanantaina lääkäriin joka ehkä vihdoin ja viimein osaa kertoa mikä vaivaa, miten se korjataan ja pääsen taas takaisin normiarkeen!
Ensivuonna en aijo antaa kenenkään tai minkään estää toteuttamasta mun unelmia, suunta on edelleen vähän hukassa mutta eteenpäin ehdottomasti!
Siinä lyhyesti mun vuosi 2016, ei tullut niin loistava kuin 1.1 ajattelin, mutta täynnä tärkeitä opetuksia ja mahtavia ihmisiä! Kiitos kaikille kuluneesta vuodesta ja onnea vuoteen 2017!
Peace out. 😘
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti