Viimeinen ilta ekassa omassa kodissa, vain flunssa ja kuume seuranani. Lähes kaikki tavarat odottaa jo uudessa kodissa, kahvinkeitin, kuppi, lautanen ja nukkumispatja on enää täällä.
Lämmitän uunissa parhaillaan pitsaa jota haimme äitin ja poikien kanssa päivällä viimeisen täällä vietetyn päivän kunniaksi.
Kotona kaikuu ja verhotkin on jo pakattu joten naapureilla on suora näköyhteys mun kämppään kun haahuilen täällä kuumetokkurassa:D
Viisi kuukautta kaupunkilaisena meni hirvittävän nopeasti, niin paljon opin ja niin paljon sain.
Sain viettää melkein päivittäin aikaani perheenjäsenteni kanssa, niin monta hyvää hetkeä, keskusteluja elämästä ja kuolemasta ja kaikesta siltä väliltä.
Kukaan ei odottanut mua iltaisin kotiin, eikä näköjään vahtinut sitä pitsaa siellä uunissa:DD
Mä olen enemmän kuin kiitollinen tästä ajasta, tähän aikaan mahtui niin paljon hyviä asioita ja hetkiä etten kykene teille edes kertomaan.
Monet ihmiset osoittivat mitä todella ovat, mä olen kiitollinen myös niistä vaikeuksista joita tänä aikana kohtasin, ne kasvatti mua ja opetti asioita joita mun piti oppia.
Opin myös sen, että rakkaus kestää myös välimatkan, helppoa ei ollut, mutta periksi ei ole annettu.
On aika siirtyä eteenpäin kohti uutta tuntematonta jälleen kerran.
En edelleenkään tiedä missä olen 5vuoden päästä, tai edes vuoden päästä, mutta kotikaupunkiin voin aina palata.
Lopuksi, family forever for always no matter what<3
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti