perjantai 20. syyskuuta 2013


Ajattelin nyt sitten minäkin alkaa kirjottamaan blogia:)

Ensiksi ehkä mun pitäisi kertoa jotain itsestäni eli olen 20vuotias rauhaa rakastava wnb hippi jonka elämään kuuluu perhe, ystävät, lemmikit ja suuri rakkaus. 
Rakastan myös leipomista! Leipominen on minulle tapa purkaa paineita ja rentoutua. Haluaisin opiskella jossain vaiheessa leipurikondiittoriksi ja perustaa oman kahvilan:) 
Olen myös perinteinen jousimies joka sanoo asiat suoraan ja kaunistelematta, pyydettiin sitä tai ei :D 

Aattelin kirjoitella tänne mielipiteitäni nykymaailmasta, asioista jotka ihastuttavat tai vihastuttavat. 
En voi yksin muuttaa maailmaa, mutta yrittänyttä ei laiteta ;)

Seuraavalla kerralla kirjoitan enemmän, kun saan jostain hyvästä aiheesta kiinni :) 

 Kiitän ja kuittaan tältä erää:)
         Peace out!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti