keskiviikko 29. tammikuuta 2014

Myrskyn jälkeen on pouta sää.

Sinäällään hirveen huvittavaa, kun viimeksi oon kirjottanu olen ollu innoissani, kun on koko vuosi aikaa tehä kaikkea siistiä, mutta nyt mä en enää tiedäkkään mistään mitään. :D
Oon ollu hirveen kiukkunen varmaan ainakin pari viikkoa ja ihan because of no reason, en tiedä mistä mun huono tuulisuus edes johtuu. Ehkä siitä etten enää tiedäkkään niin varmasti mitä haluan tulevaisuudessa tehdä! 
Työkkäri painaa päälle ja mulle annettiin kolme vaihtoehtoa; joko mennä uravalmennukseen tai hakea kahteen koulutukseen. Myynnin ammattitutkinnosta olis varmaan hyötyä enemmän ja se kiinnostais enemmän kuin laitoshuoltajan ammattitutkinto muttei kumpikaan kuitenkaan silleen iske. Leipomisestakaan mä en enää tiedä, siis se on kivaa jne mut jos alkaisin tehä sitä työkseni ni tulisko siitä sellanen et en mä jaksakkaan enää ja sit lopettaisin kokonaan!
 On kyllä yks uus juttu josta oon hirveesti innostunu ja suuri kiitos siitä kuuluu Kultilleni joka kannustaa ja tsemppaa mua, mutta siitä sitte joskus ehkä lisää:) :)

Noh ehkä tämä tästä ja mun huonotuulisuus katoaa toivottavasti tämän päivän aikana ja huomenna taas kaikki on selkeämpää:)

Kiitän ja kuittaan.
Peace out! 

1 kommentti:

  1. Työkkäri painostaa täälläkin, huomenna olis joku tapaaminen mut ei kyllä nappais mikään työkokeilu enää, en jaksa olla mikään ilmainen työvoima... Toivottavasti sä löydät jotain kivaa hommaa!

    VastaaPoista